vineri, 31 octombrie 2014

Din nou pentru tine, puiul meu

La catva timp dupa ce ai aparut in viata noastra, ti-am scris cu inima deschisa si cu sufletul plin de fericire. De atunci am trait cea mai frumoasa perioada din viata mea. Alaturi de tine m-am descoperit si am crescut impreuna. Mi-am reamintit poezii ce mi-au fost spuse de mami si bunica, am redescoperit ca nu am voce dar ca ador sa cant, am invatat sa numar din nou, sa deosebesc culorile, cum fac toate animalele (si cand spun toate, ma refer chiar la TOATE pentru ca a trebuit sa imit inclusiv hipopotamul si crocodilul si recunosc, a fost o provocare). Insa cel mai important lucru am invatat sa iubesc. Si te iubesc puiul meu mai mult decat orice sau cum iti spun in fiecare seara mai mult decat toate stelele de pe cer!


M-am hotarat sa-ti scriu din nou pentru ca simt ca iti datorez o explicatie. Peste putin timp vom fi din nou binecuvantati cu un puiut. A fost hotararea noastra, a lui mami si a lui tati si simt ca nu e corect ca nu te-am putut include in decizie. Nu vreau niciun moment sa crezi ca am simtit ca nu ne esti de ajuns. Esti Unicul, Cel mai si Totul. Ai fost minunea noastra de la inceput si te pretuim zilnic. Noi avem acum sentimente egoiste. Ne bucuram nespus ca vom avea ocazia sa traim de doua ori aceste clipe minunate. Vom impartasi de doua ori cea mai pura dintre iubiri, vom creste a doua oara, vom putea cunoaste doi oameni deosebiti (pentru ca stiu ca asta veti deveni) si desi credeam ca nu este posibil fericirea ni se va dubla.

Pentru tine, puiul meu inceputul de drum poate nu va fi asa frumos. Poate te vei simti dat la o parte, poate vei simti ca ti s-a luat ceva ce iti apartinea doar tie, poate nu vei putea sa intelegi de unde a aparut si de ce nu mai esti doar tu cu tati si mami.

Vreau sa-ti spun de ce ma bucur ca vei avea un fratior. Nu vei intelege inca, dar in timp sper sa-mi dai dreptate.
Iti fac cadou un cel mai bun prieten pe viata. Pentru ca asa va fi. Eu nu am frati sau surori, dar am observat ca e o legatura aparte. Orice s-ar intampla intre ei legatura de adevarata prietenie nu se rupe.
Iti ofer un partener de joaca ce are un avantaj fata de alti copii, il iei cu tine acasa.
In adolescenta chiar va fi cineva care te va intelege pe deplin cand te vei plange cat de invechiti, absurzi si imposibili suntem eu si tati.
Nu in ultimul rand, iti ofer un sprijin. Va veni vremea cand vom fi batrani si nu vreau sa iti fim o povara. Vreau sa ai o persoana cu care sa imparti "responsabilitatea" de a avea grija de noi.

Va iubesc deja la fel pe amandoi. Tie, dragul meu puiut, iti voi ramane mereu recunoscatoare pentru ca tu ai fost cel care m-a transformat din femeie in mama si pentru mine asta a fost cel mai frumos cadou!

Te iubesc acum si intotdeauna!

Va pup!

Primele ganduri pentru puiul meu le puteti citi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu