luni, 1 decembrie 2014

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie

Draga mea tara,
Tara lui Eminescu, Maiorescu, Antonescu, Slavici, Stanescu, toti Petrescu, Arghezi, Creanga. Chiar si a lui Eliade, Caragiale, Brancusi, Vuia, Babes, Paulescu. Tara mea si a copiilor mei.
Azi lumea iti zice "La multi ani!" Nu am sa-ti spun asta. Pentru ca stiu ca o sa traiesti mult si bine. Desi esti bolnava de multi ani, suferi si orice "doctor" nu ti-ar mai da mult timp. Tu vei continua sa traiesti ca o baba ghiftuita. Din pacate infectezi pe cei care te populeaza cu "Sindromul emigrarii in masa". Care sunt simptomele? Saturatie, lipsa sperantei, lehamite, gust amar, trai la limita subzistentei.

Asa ca "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie?"

SA TE VINDECI!

Suntem mii, copiii tai, care vrem sa te ajutam. Iti intindem bratele si sufletele. Vrem sa te ridicam sa nu mai stai ingenuncheata. Vrem sa iti revezi adevarata valoare. Sa reincepi sa fii "mama cu amor".
Iti doresc ca noi miile sa ne inmultim, sa devenim milioane, sa ramanem copii buni care nu-si parasesc caminul la greu ci incearca sa-l faca mai bun.
Iti doresc ca intr-o zi sa te poti privi din nou in oglinda si sa fii mandra de tine si de puii tai.
Iti doresc sa incepi sa-i recunosti printre copii tai, pe cei valorosi si sa-i imbratisezi cu drag, sa le cultivi visele si sa le cresti aripile. Poate asa, chiar daca vor zbura spre soare se vor intoarce mereu acasa.
Iti doresc sa-ti reamintesti "dulcele grai romanesc". Sa-i inveti pe cei mici sa-l vorbeasca, auda, citeasca, scrie, corect si cu mandrie.
Iti doresc sa-ti amintesti de traditiile tale de mostenirea ramasa de la urmasii nostri. Sa le pretuiesti si sa le dai mai departe.
Si asa cum vreau sa ai grija de copii tai cei tineri, sa nu-i uiti nici pe cei trecuti prin viata. Ei nu mai au la fel de multi ani ca tine. Si poate au experienta dar tot au nevoie de mama lor, tara lor de bastina sa le intinda o mana de ajutor si sa le faca ultimele zile mai insorite si mai senine.

"Dulce Romanie, asta ti-o doresc!"

Esti tara copiilor mei. Si chiar daca ei poate vor zbura spre alte meleaguri, sau nu, eu voi incerca sa ii fac sa fie mandri de tine oriunde ar fi. Chiar daca esti inca bolnava si in agonie.

Asa ca VINDECA-TE! Accepta ajutorul si "La trecutu-ti mare, mare viitor!"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu