sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Ce inseamna "Te iubesc"

Imi e cald, imi e bine... Simt doua maini care ma tin cu grija la piept, ma simt in siguranta. Zambesc. Am invatat ca daca zambesc ma simt minunat. Casc si deschid ochii. Doamne cate culori! Ieri nu erau, ce se intampla, clipesc si dintr-o data vad doi ochi care se uita bland la mine. Cine e? Ce frumos imi zambeste! Vad cum buzele se misca si aud "Buna dimineata soare! Mama te iubeste!" Oh, ce cunoscute  imi sunt vorbele astea! Oare persoana din fata mea le-a spus? Oare  daca misc si eu din buze voi auzi ceva? Ce sunete ciudate! Imi vine sa rad...persoana din fata mea rade si ea. Se apropie de mine si ma pupa! Stai! E mama! O cunosc, i-am auzit vocea de nenumarate ori. Aud din nou "Mama te iubeste!" Ce inseamna "te iubeste"? Trebuie sa aflu cat mai repede.
In ultima vreme aud tot mai des "te iubesc". Mama imi spune in fiecare zi. Tata la fel. Ma uit la ei si ii vad ca se pupa si isi zic si unul altuia ca se iubesc. Deci nu e ceva legat doar de mine. Dar trebuie sa fie ceva placut pentru ca nu stiu de ce, dar de fiecare data cand aud "te iubesc" ma simt bine. Am vazut ca si mama zambeste si ochii ii sunt parca mai luminosi, cand ii spune tata ca o iubeste. Voi afla eu ce inseamna.
Of, mi-e foame...plang. Ma ia mama si ma pune la san sa pap. Ce bun e! O aud din nou : "Papa puiule, te iubesc mult!" Cred ca asta inseamna sa iubesti...sa mananci bine. Zambesc si mi se face somn.
Am deschis ochii. Unde e mama? Nu o vad nicaieri! Ce frica imi e...o strig: "Mama, unde esti? Hai la mine!" nu aud decat plans, de ce nu-mi ies cuvintele? Oare ma aude, ma intelege? Uite ca apare, zambeste. Ma ia in brate, ce bine e, si aud :"Gata puiut. Te iubesc mult!"
Cred ca incep sa inteleg. "Te iubesc" inseamna sa ai grija de cineva, sa nu fie nevoie de cuvinte pentru a va intelege, sa fii mereu acolo cand are nevoie de tine, sa ai o stare de fericire de fiecare data cand va vedeti. Sa oferi siguranta si stabilitate. Dar cred ca cel mai important sa vezi cum i se lumineaza ochii cand ii spui "Te iubesc!" Imi plac aceste doua cuvinte. In fiecare zi exersez si stiu ca in curand am sa reusesc si eu sa spun "Te iubesc mama!"





Cred ca cel mai de pret dar pe care il putem darui copiilor nostri, este sa-i invatam sa iubeasca. Sa iubeasca tot! In primul rand pe ei insisi, dupa care sa invete sa aprecieze  si sa iubeasca tot binele si frumosul  ce-i inconjoara, iar mai incolo sa fie capabili sa-si daruiasca inima si sufletul unei alte persoane. Sa iubeasca fara regrete si fara indoieli. Sa stie sa se bucure de acest sentiment minunat "caci unde dragoste nu e, nimic nu e".
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu