marți, 19 mai 2015

Iubeste-mi sotul

Draga mea,
Imi permit sa-ti spun asa pentru ca deja simt ca faci parte din famile. Pana la urma impart cu tine fericirea mea...
M-am gandit mult si imi dau seama ca tu speri si vrei sa fie doar al tau. Sa-ti cladesti o viata alaturi de el si sa nu-l mai imparti cu nimeni. Eu nu sunt asa egoista. M-am obisnuit deja sa-l impart cu tine. Asa ca nu iti voi spune ca e o idee nebuneasca, el niciodata nu isi va parasi familia, confortul sau de ce nu siguranta. Poate ca ma insel. Poate tu ai ceva ce mie imi lipseste. In momentele astea e foarte clar ca tu il ai pe el...
Doar un singur lucru te rog: Iubeste-l!

Iubeste-l in miezul noptii cand doarme linistit langa tine si problemele de peste zi par sa fi disparut...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand vine acasa si miroase a sex si  minciuna...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand te mangaie pefata plina de riduri, ce au aparut traind o viata alaturi de el...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand te minte si tu te faci ca nu observi...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand face dragoste cu tine si aunci si doar atunci te simti singura femeie din viata lui...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand zambeste copiilor nostri.. asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l atunci cand nu trebuie sa foloseasca cuvinte pentru a-l intelege...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand vine obosit acasa dar mai are puterea sa zambeasca si sa minta...asa cum il iubesc eu.
Iubeste-l cand nu-ti aduce flori...
Iubeste-l cand uita sa iti mai spuna "Te iubesc!"...
Iubeste-l pentru ca a fost odata cand m-a iubit...

Iubeste-i inteligenta, spontaneitatea, generozitatea, simtul umorului...
Iubeste-i egoismul, minciuna, lasitatea, perfiditatea...

Iubeste-l ca tata!
Iubeste-l ca sot...sotul meu!

Iubeste-mi sotul!

Si atunci cand vei putea face toate acestea, doar atunci va fi cu adevarat al tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu