sâmbătă, 14 decembrie 2013

Unde sunt barbatii de altadata...?

Ca orice femeie imi place frumosul, eleganta si stilul. Admir pe oricine care poate lua aceste trei ingrediente, sa le combine, adaugand si o farama de bun simt. Rezultatul va fi intotdeauna stralucit! Acum, pentru o femeie lucrurile par destul de simple. Eu mi-am indreptat atentia spre barbati... Intotdeauna mi-a placut sa-i admir. Vorba ceea "Ce-i frumos si lui D-zeu Ii place, d-apoi mie!!!" Insa in ultima vreme am o dilema : Unde sunt barbatii de altadata? De fiecare data cand vad poze cu Paul Newman, John Wayne, Yves Montand, Alain Delon (recunosc e o placere vinovata) si multi altii, ma gandesc: frumosi ati mai fost!!!
Acum tendinta e spre efeminare... barbatii nu mai au par, decat eventual o barba foarte atent aranjata. Petrec dimineata mai mult timp in oglinda decat noi femeile, care ne mai si machiem. Dar ce vorbesc? Au inceput si ei sa o faca!!! Sunt mai pensati, mai aranjati si cu mai mult fond de ten pe fata decat multe femei.
Si acum imbracamintea!!! Camasi roz, papioane colorate (unele recunosc sunt dragute) pantaloni stramti, pantofi mai incomozi decat cei cu toc. Ce sa mai, cand ma uit la o petrecere cu oameni in "trend" ma simt ca un copil care a intrat pentru prima oara intr-un circ, sau care se uita printr-un caleidoscop...vezi mii de culori dar fetele se pierd pentru ca toate sunt la fel.
Unde e barbatul care era frumos pentru ca era masculin? Barbatul nu trebuia sa fie "doar un pic mai frumos ca dracul" ? Nu trebuia sa ti se taie picioarele cand ii auzeai vocea baritonala? Sa te faca sa te simti mereu ocrotita? Acum, serios, cum sa am incredere ca o sa ma apere cineva care poarta poseta din care nu lipseste balsamul de buze si gelul de par?
Imi cer scuze dragi barbati din ziua de azi (din fericire mai exista si exceptii) dar mie personal imi e dor de bunicii vostri!
Va pup!
https://www.facebook.com/incearcafrumusetea

2 comentarii: