joi, 22 mai 2014

Eu si cu mine

Si uite asa intr-o zi cu soare(sau ma rog, era innorat...detalii), m-am hotarat sa imi creez un blog. Nu am studii de specialitate, nu ma tin cea mai desteapta de pe lume, nici nu am pretentia ca am ceva de spus. Atunci de ce scriu? As putea la fel de bine si poate cu o rata mai mare de succes sa tin un jurnal personal... Imi place sa cred ca scriu pentru mine si pentru toata lumea si...pentru nimeni. Stau intr-o zi, in mica "pauza" ce mi-o iau de la a fi mama (momentan doar asta sunt) si privesc un ecran, care parca ma indeamna sa-mi folosesc, daca nu mintea, macar degetul opozabil. Si iata rezultatul. O avalansa de idei exprimate pe hartia electronica. Uneori imi iese, alteori, nu. Dar, imi place!

Asa ca astazi, privind obsedant ecranul din fata mea, m-am hoatarat sa scriu despre...MINE. Mi-am dat seama ca multi dintre voi mi-ati oferit un vot de incredere urmarindu-ma prin acest blog. V-am dezamagit? Sunt convinsa! Dar pana la urma cine sunt eu? O alta blonda printre bruneti.
In ultima vreme ma definesc ca mama, mama unui baietel incredibil, minunea mea de zi cu zi, cum imi place sa-l numesc. In rest? Sunt femeie... Oh, da! Asta sunt! Nu doar genetic, ci cu toate calitatile si defectele. Am acumulat pana la varsta asta, toate toanele, experientele, sclifosenile si complexele ce definesc o femeie.  Pe carte mea de vizita, de asemenea scrie sotie. Asta sunt mai putin. In noua ani de casnicie m-am rezumat in a fi amanta si bun prieten. Barbatii ma aproba, femeile sunt impartite in tabere. Ei ce sa faci? Nu poti sa le ai pe toate. Femeie de cariera? Imi vine si mie sa rad... "Cariera" mea e pe "hold". Nu e si nu a fost niciodata o prioritate. Vom vedea, poate o sa ajung si eu cea mai buna mediocra.
Si atunci, ce ramane de spus despre mine? Ce iubesc si ce urasc.
Iubesc: viata, cartile si o bere rece.
Urasc: aroganta, puterea si violenta.
Sunt iritanta, uneori cu toane, alteori geniala (rar modesta), dar sunt cea mai fericita pentru ca in fiecare zi am ocazia sa fiu EU!

Va pup!

P.S. Imi ador baietelul!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu