luni, 30 decembrie 2013

Sa inceapa distractia!

"Draga 2013,
Iata ca a venit momentul sa ne despartim. A fost frumos alaturi de tine, chiar daca timpul a trecut asa de repede. Ai fost foarte bun cu mine, mi-ai oferit tot ce ai avut tu mai bun. M-ai inteles, ai avut rabdare si cand nu eram prea multumita de darnicia ta.
Sincer, nici nu stiu cu ce sa incep. Prin a-ti multumi pentru faptul ca mi-ai oferit cel mai bun lucru din viata mea sau ca in sfarsit ai reusit ceea ce predecesorii tai nu au putut: sa-mi deschizi ochii si sufletul, pentru a putea vedea cat sunt de fericita si cata frumusete este in jurul meu? Las la latitudinea ta.
Mie oricum imi esti foarte drag si am sa te tin minte mereu. Ai fost un prieten adevarat, mai mult mi-ai fost ca un parinte. M-ai indrumat deschizandu-mi noi drumuri si oportunitati, dar m-ai lasat pe mine sa aleg. Cand am intampinat obstacole te auzeam soptindu-mi: ai rabdare, timpul le rezolva, mi-au mai ramas cateva zile si iti promit ca voi avea grija de tine. Si ai avut!
Acum, mai am o ultima rugaminte de la tine. Cand te intalnesti cu 2014, povesteste-i de mine si roaga-l sa-ti continue munca. Spune-i sa fie bland si cald asa cum ai fost tu. Nu-i cer mult, doar sa devina si el prietenul meu si sa-mi atinga sufletul cu ploi calde de vara, nu cu furtuni.
Te pup dragul meu prieten si iti spun "Adio!"
Te astept nerabdatoare 2014!
Cu drag, prietena ta."




Acum, ca toata lumea, e timpul sa-mi fac si eu niste rezolutii pentru noul an! Nu incep cu VREAU nici cu TREBUIE ci cu un simplu POT!

1. POT sa fiu mai buna si mai intelegatoare!
2. POT sa invat mai multe lucruri noi!
3. POT sa citesc mai multe carti!
4. POT sa nu judec pe nimeni!
5. POT sa iubesc mai mult!
6. POT sa rad ma des!
7. POT sa imi fac un prieten nou!
8. POT sa respect si sa pastrez prietenii vechi!
9. POT sa ma joc in fiecare zi cu baietelul meu!
10. POT sa ma bucur de tot ce va aduce 2014!

Sa inceapa distractia!

https://www.facebook.com/incearcafrumusetea?ref=hl



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu